سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور نمک آبرود

تور نمک آبرود

در این مطلب به معرفی شهر نمک آبرود میپردازیم تا با شناخت بیشتری تور نمک آبرود را خریداری نمایید.

نمک آبرود را بشناسید

همه ما باجاده زیبای چالوس که در شمال کشور قرار دارد کم وبیش آشنایی داریم و از پیچ و خم های آن خاطرات فراوانی در ذهن داریم اما یکی از مناطقی که در فاصله اندکی از جاده چالوس قرار گرفته است شهرکی توریستی می باشد که نمک آبرود نامیده می شود و در مساحتی حدود 600 هزار هکتار گسترده شده است، که بافت جنگلی زیبا و پوشش گیاهی خاص خود را دارد، درختان نمک آبرود از تنوع بالایی برخوردار می باشد و گونه هایی مانند شمشاد و افرا و درختان خودرو جنگلی در آن به چشم می خورد.شما میتوانید با خرید تور نمک آبرود از دیدن زیبایی های این مکان لذت ببرید.

درباره نمک آبرود

نمک آبرود که شهرک  جنگلی و زیبایی می باشد در استان مازندران قرار گرفته و سالانه هزاران نفر گردشگر را به طرف خود جذب می کند، شما هم اگر از آن دسته از افراد می باشید که علاقه مند به جنگل نوردی هستید به این ناحیه رفته و در دل جنگل های آن تفرج کرده و با برپا نمودن چادر در دل جنگل تجربیات بی ماننندی را تجربه کرده و از اقامت در میان حیات وحش شکفت انگیز شمال کشور غرق لذت شوید.

با روبه رشد حرکت نمودن میزان گردشگری در ایران و بخصوص شمال کشور در سال 1364 بود که مسئولین به فکر افزایش توان گردشگری این منطقه افتاده و با اجرای طرح هایی به رشد گردشگری و اقتصادی نمک آبرود پرداختند، که از جمله مهم ترین این برنامه ها ایجاد شهرکی در نمک آبرود بود که با جدیت تمام به اجرای آن پرداختتند، شهرک نمک آبرود دارای 230 هکتار مساحت می باشد و از مناطق پنجگانه ای تشکیل شده است، امروزه ساختمان های مدرنی در ان به چشم می خورد، که گویای شکفتگی اقتصادی، فرهنگی نمک آبرود می باشد.

جاذبه های نمک آبرود

نمک آبرود در دهه 80 و90 شمسی با سیل گردشگران بسیاری مواجه بوده است که و جاذبه های دست ساختی مانند تله کابین نمک آبرود در این شهر موجود است که این شهر را به یکی از مقاصد ایده آل برای گردشگران نموده است که با اشتیاق فراوان به این خطه سفر می کنند یا تور نمک آبرود را خریده و با خاطری آسوده به اقامت در هتل های چند ستاره آن می پردازند.

شما هم اگر فردی ماجرا جو می باشید می توانید به جنگل های نمک آبرود پناه برده و در اکوکمپ های موجود در آن توقف کرده و به راه پیمایی در جنگل های نمک آبرود رفته و یا با دوستان خود به قایق رانی و ماهی گیری مشغول شوید، همواره برای زوج های جوان چالشی شرین وجود دارد، که آن نیز سفر در ماه عسل می باشد که ما به شما توصیه می کنیم آن را از دست ندهید و اگر دنبال ثبت خاطرات ماندگار هستید به عکاسی در کنار مناظر طبیعی و روح نواز این بخش بپردازید.

یکی از منحصر به فردترین جاذبه های نمک ابرود که در مدت تور نمک آبرود میتوانید از آن لذت ببرید زیپ لاین هیجان انگیز و پل معلق موجود در آن می باشد که می تواند آدرنالین را در خون شما به جریان انداخته و باعث احساس جدیدی در شما شود که هرگز فراموش نمی کنید.

شاید گذاف نباشد که بگویم نمک آبرود عروس شهر های مازندران است و در همه فصول سال گردشگران فراوانی به آن سفر می کنند اما مناسب ترین زمان برای خرید تور نمک آبرود اواسط بهار و تابستان می باشد، که هوا در آن مطبوع و خنک می باشد.

دلیل نام گذاری این خطه به این نام و جود رود خانه ای می باشد که از هزارها سال پیش در آن جریان داشته و از کناره معادن نمک عبور می کرده و طعم شوری به آب آن می داده است.

سوغات نمک آبرود عبارتند از

  • کلوچه محلی
  • ترشی
  • مربا
  • لباس محلی
  • نان محلی
  • و غذا های خوش طعم آن می باشد که معمولا با گوشت مرغ و اردک تهیه می شود.

نتیجه و جمع بندی

در کل نمک آبرود شهریست برای تفریح، گردش، تجربه هیجان در کنار دوستان و خانواده که از آثار دیدنی متعددی تشکیل شده است که می توانید هم به صورت کوتاه مدت یک روزه و هم بلند مدت چند روزه در آن به گردش پرداخته در نتیچه یشنهاد ما به شما خرید تور نمک آبرود می باشد.

تور نمک آبرود همراه با نیوتور